خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب با تخت خواب مهمان و میزبان، به جنگ کمبود جا بروید

با تخت خواب مهمان و میزبان، به جنگ کمبود جا بروید

زمان مطالعه : 

5 دقیقه


می توان گفت در مقایسه با تخت خواب های دو طبقه، خانواده هایی که مایل نیستند فضای اتاقشان از نظر ارتفاعی اشغال شود یا اینکه در اتاق خوابشان از یک تخت استفاده کمتری می شود، روی خوشتری به  تختخواب مهمان و میزبان نشان می دهند.

در این مقاله به خصوصیات این تخت خواب ها اشاره خواهیم کرد که با توجه به فضای اتاق خواب و سلیقه خودتان و امکانات مالی موجود بتوانید تصمیم مناسبی در خصوص خرید یا نخریدن آنها اتخاذ کنید. پس لطفا اگر شما هم به تخت مهماندار علاقه دارید و قصد خرید یکی از آنها را دارید با ما در این مقاله همراه شوید، تا به طور کامل به مزایا و معایب این تخت خواب ها بپردازیم.

از مزایای این تخت خوابها می توان به کیفیت و دوام بالای آنها نسبت به تخت خواب های دو طبقه اشاره کرد و علت آن را می توان در ارتفاع کم این تخت خواب ها و استحکام آنها دانست .


با تخت خواب مهمان و میزبان، به جنگ کمبود جا بروید

 ‏ ‏فضای اشغال شده این نوع از تخت خواب در مساحت نسبت به کارایی بسیار کم بوده و مناسب اتاق خواب های کوچک امروزی است که به قولی می تواند یکی از بهترین جنگ افزارهای شما برای  مبارزه با کمبود جا باشد. قیمت تمام شده این تخت خواب مهمان و میزبان  تقریبا یک دوم تخت خواب های دو نفره است و به همین دلایل یکی از پرفروشترین تخت خواب های بازار  برای اتاق خواب های دو نفره می باشد.

با تخت خواب مهمان و میزبان، به جنگ کمبود جا بروید


اما نکاتی نیز در خصوص تخت خواب های مهماندار مطرح است که اگر به آنها توجه نداشته باشید ممکن است تبدیل به معایب مشکل ساز شوند از این رو در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد و همچنین برای هر کدام راه حل نیز پیشنهاد خواهیم داد.


1. جا به جایی تخت خواب مهمان

می توان به جا به جایی سخت تخت مهمان اشاره کرد، به عنوان مثال از آنجایی که قسمت زیرین تخت مهمان، برای سهولت در امر جا به جایی  چرخهایی تعبیه شده و برای هر بار استفاده باید جابه جا شوند چنانچه در اتاق خوابتان از فرشهایی با پرزهای بلند استفاده می کنید برای جابه جایی تخت پایینی باید کمی کلنجار بروید. مخصوصا اگر این جابه جایی توسط کودکان انجام شود به علت کم بودن قوت بدنیشان، مطمئنا برای آنها کار ساده ای نخواهد بود.

با تخت خواب مهمان و میزبان، به جنگ کمبود جا بروید

پیشنهاد کلی این است تا این تخت ها در اتاق خواب هایی که کف سرامیک یا موکت و یا فرشهایی که ارتفاع پرزشان خیلی کم است قرار  بگیرند که جابه جایی تخت پایینی به سهولت انجام پذیرد اما بهترین راهکار موجود که مجموعه ی بلج که سرآمد طراحی و تولید تخت خواب های مهمان و میزبان است استفاده کرده، بکارگیری تعدادی چرخ 360 درجه که حتی بر روی فرش های پرز بلند هم حرکت می کنند، می باشد.


2. استقامت تخت خواب مهمان

با تخت خواب مهمان و میزبان، به جنگ کمبود جا بروید

کیفیت خواب پایین تخت مهمان هم از مشکلات این تخت هاست. این مشکل به خاطر نداشتن تاج در این تخت ها و ارتفاع کمشان نسبت به سطح زمین است که در زمان خواب به خاطر فرو رفتگی سطح تشک این ارتفاع کمتر می شود که باعث می شود گزینه مناسبی برای استفاده دایمی خیلی از افراد نباشد. از نظر استانداردهای جهانی، 35 سانت ارتفاع مناسبی برای تخت خواب است که این ارتفاع در این تخت ها به واسطه نوع طراحی به حدود 20 سانتیمتر تقلیل پیدا میکند و هنگام استفاده در اثر فرورفتگی حتی کمتر هم می شود.

اما مهم ترین نکته ای که برای مقاومت و استقامت انواع تخت خواب کشویی در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید جنس تخت خواب است. معمولا تخت خواب های مهمان دار در  بازار ایران با متریال هایی همچون نئوپان، ام دی اف و گاها چوب ساخته می شود. که محبوب ترین و مناسب ترین متریال برای این محصولات انواع ام دی اف می باشد. این انتخاب دلایل زیادی مانند مقاومت در برابر خط و خش، عدم نفوذ آب و تنوع بالای طرح و رنگ دارد که به شما پیشنهاد می کنیم قبل از نهایی کردن خرید تخت خواب مهماندار خود به مقاله ما درباره ام دی اف سر بزنید. در این مقاله ما به طور مفصل تمام نکاتی که درباره ام دی اف باید بدانید را بررسی کردیم که برای شما واجب است قبل از خرید آنها را مطالعه کنید. 

با تخت خواب مهمان و میزبان، به جنگ کمبود جا بروید


 در یک جمعبندی  کلی مردم با تخت خواب های مهمان و میزبان در مقایسه با تخت دو طبقه ارتباط بهتری برقرار می کنند . ما علت این ارتباط خوب را چهار عامل می دانیم:

بیشتر بخوانید: مزایای تخت دوطبقه نسبت به تخت خواب مهمان و میزبان چیست؟ 

 ‏- عامل اول که می توان به آن اشاره کرد این است که تخت خواب مهمان میزبان زمینه ی کمتری در بازار دارند و تولیدکنندگان کمتری جسارت و توانایی ورود به  چالش تولید این محصول را داشته اند و مردم این انحصار را دوست دارند.

- ‏ عامل دوم و سوم تنوع در رنگ بندی و امکان تغییر سایز تخت خوابهای دو طبقه و مهمان و میزبان است که در سایر محصولات کمتر به چشم می خورد. این امکان باعث شده مشتری با آزادی عمل بیشتری طبق سلیقه و محدودیت های موجود در فضای خواب انتخاب بهتری داشته باشد ‏و با سهولت بیشتر، انتخاب رضایت بخش تری را تجربه نماید.

-  ‏عامل چهارم ، قیمت تمام شده ی این تخت خواب‌ هاست که در مقایسه با قیمت تخت خواب های دو طبقه بسیار مناسب‌تر هستند.

با تخت خواب مهمان و میزبان، به جنگ کمبود جا بروید

 با یک جستجوی ساده در سایتهای ایرانی و خارجی می توان دریافت مدل های ارایه شده در فروشگاه بلج از نظر به روز بودن و سطح قیمت و کیفیت کار از لحاظ کیفیت و به روز بودن طراحی با برندهای جهانی، و از لحاظ قیمت با برندهای ایرانی قابل مقایسه است. از همین جهت توصیه ما به شما این است که قبل از رفتن به بازار و هدر دادن زمان خود به وب سایت گروه تولیدی بلج مراجعه کنید تا انواع تخت خواب مهمان میزبان و همچنین قیمت آنها بیشتر آشنا شوید.


تمامی محصولات ارائه شده در بلج  دارای گارانتی 2 ساله هستند و همچنین پشتیبانی مادام العمر این محصولات نیز  تا زمانی که مجموعه ی بلج پا بر جاست تضمین شده تا خیالتان را بابت خدمات پس از فروش نیز راحت نماید. گفتنی است به علت استقبال مشتریان عزیز از تخت خوابهای مهمان و میزبان ،مجموعه بلج در نظر دارد در آینده ای نزدیک این مدلها را با تنوع بیشتری عرضه نماید. اگر شما هم دنبال خرید یک تخت خواب مهمان و میزبان خوب و مقاوم هستید، به شما پیشنهاد می کنید حتما به وب سایت بلج(www.bolej.ir)  سر بزنید و محصولات آنها را با دقت بررسی کنید.

اگر شما هم تجربه، نظر یا سوالی در خصوص تخت‌خوابهای مهمان میزبان دارید خوشحال می شویم اگر آن را با ما مجله پیت کت به اشتراک بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید