خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب میز آرایش ساده و شیک در دکوراسیون اتاق خواب

میز آرایش ساده و شیک در دکوراسیون اتاق خواب

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

میز آرایش عنصری از دکوراسیون اتاق خواب است که در عین کاربردی بودن، قابلیت تبدیل شدن به نقطه کانونی دکوراسیون را نیز دارد و جلوه ی چیدمان آن را ارتقا می بخشد. 

این نکته برای برخی این تصور را ایجاد می کند که میز آرایش باید پر زرق و برق و دارای طراحی ای شلوغ باشد، این در حالی است که سادگی بهتر از هر چیزی فضایی لوکس برای شما به همراه می آورد. اگر به دنبال تعریف دقیق تری از این سادگی در سبک میز آرایش هستید، در این مقاله با بررسی میز آرایش ساده و شیک در دکوراسیون اتاق خواب، با ما همراه باشید. 


1. میز آرایش ساده و شیک مینیمال

با شنیدن کلمه سادگی احتمالا سبک مینیمال در ذهن شما تداعی می شود، بله سادگی برجسته ترین اصل در مینیمالیسم است. بنابراین برای داشتن اتاق خوابی به این سبک، نیازمند انتخاب عناصر دکوراسیونی ساده و با طراحی ای بهینه خواهید بود. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک هستید، یک میز آرایش ساده و شیک در رنگی خنثی و ترجیحا سفید انتخاب کنید تا انسجام چیدمان اتاق خواب تان حفظ شود. نکته بعدی ای که نیاز است مدنظر قرار دهید به میزان فضای ذخیره سازی ای که این عنصر جذاب در اختیارتان قرار می دهد، برمی گردد. میز آرایش ساده و شیک مینیمال با اختصاص کمترین فضای افقی ممکن از اتاق، فضای ذخیره سازی قابل توجهی برای تان فراهم می کند.

میز آرایش ساده و شیک مینیمال


2. میز آرایش ساده و شیک کلاسیک

اگر از سبک های دکوراسیونی همچون سبک اتاق خواب ترکیه ای و کلاسیک یا سلطنتی برای دکوراسیون اتاق خواب تان استفاده کرده اید، بنابراین نیازمند خرید یک میز آرایش ساده و شیک کلاسیک خواهید بود. این نوع از آن اغلب یا از چوب ساخته شده اند تا جلوه باشکوهی به فضا ببخشند و یا دارای ظرافت خاصی در طراحی شان هستند. این ظرافت در طراحی بدون ایجاد جلوه ای غالب، فضایی لوکس به اتاق خواب تان خواهد بخشید.

میز آرایش ساده و شیک کلاسیک


3. میز آرایش ساده و شیک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن یا معاصر در لیست پرطرفدارترین ها در ایران است و به همین دلیل هم عناصر دکوراسیون مدرن در لیست پرفروش ترین ها اند. البته ناگفته نماند یکی دیگر از دلایل محبوبیت وسایل اتاق خواب در سبک مدرن، قابلیت سازگاری بالای آنها با طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون است. یک میز آرایش ساده و شیک مدرن در کنار بخشیدن جلوه ای مدرن به اتاق خواب شما، فضای ذخیره سازی مورد نیاز شما را نیز فراهم می کند.  

میز آرایش ساده و شیک مدرن


4. میز آرایش ساده و شیک بوهمین

سبک دکوراسیون بوهمین به دلیل جلوه منحصر به فردش، طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما از علاقه مندان به حس و حال متفاوت و هیجان انگیز آن هستید، می توانید صرفا با اضافه کردن چند عنصر به سبک بوهمین به نتیجه ی مورد نظرتان دست یابید. یک میز آرایش ساده و شیک چوبی با جلوه ای قدیمی و عتیقه همان چیزی است که برای رسیدن به نتیجه ی مورد نظرتان نیاز خواهید داشت. همچنین انواع فلزی آن با جلوه ای صنعتی می توانند فضایی بوهمین را برای شما به ارمغان آورند.


5. میز آرایش ساده و شیک چوبی

یکی از اولین گزینه های روی میز برای افرادی که به دنبال ایجاد فضایی لوکس و باشکوه اند، استفاده از عناصر دکوراسیون چوبی است. البته فراموش نکنید این طراحی های برجسته ی عناصر چوبی نیست که شما را به نتیجه مدنظرتان می رساند، بلکه خود چوب استفاده شده در ساخت آنها است بنابراین یک میز آرایش ساده و شیک چوبی با طراحی ساده اش هم فضایی برجسته برای شما به همراه خواهد آورد. برخی از انواع میز آرایش از ترکیب چوب و ام دی اف ساخته شده اند، که این نکته باعث می شود بتوانید از آنها برای طیف وسیع تری از سبک های دکوراسیون استفاده کنید.

میز آرایش ساده و شیک چوبی


6. میز آرایش ساده و شیک ام دی اف

امروزه بسیاری از عناصر دکوراسیون از ام دی اف ساخته می شوند چرا که در سال های اخیر کیفیت این ماده اولیه رشد چشمگیری داشته است تا جایی که امروزه به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، دوام زیاد ، قیمت مناسب و قابلیت سازگاری با دکوراسیون های مختلف در لیست پرطرفدارترین ها قرار دارند. اگر شما هم به دنبال یک میز آرایش ساده و شیک هستید که از نظر اقتصادی به صرفه باشد، انواع ساخته شده از ام دی اف مناسب ترین گزینه های روی میز برای تان خواهند بود. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره ام دی اف داشته باشید حتما مقاله " دانستنی ها در مورد مزایا و معایب ام دی اف " را مطالعه کنید 

میز آرایش ساده و شیک ام دی اف


7. میز آرایش ساده و شیک برای اتاق خواب کوچک

برخی داشتن یک اتاق خواب کوچک را مساوی با حذف برخی از عناصر دکوراسیون اتاق خواب ازجمله میزآرایش می دانند. درحالی که شاید تصور کنید این عنصر دکوراسیون بیشتر نقش دکوراتیو دارد، اما نمی توان از نقش آن در تامین فضای ذخیره سازی و کاربرد آن برای فراهم کردن حس بهتری برای تان غافل شد. شما صبح خود را با بررسی ظاهر خود جلوی آینه آن شروع می کنید و البته در طول روز هم بارها با آن سر و کار خواهید داشت. و اما برگردیم به اتاق خواب کوچک! گزینه های زیادی برای این فضا پیش روی شما وجود دارد که به فضای افقی بسیار کمی احتیاج دارند اما کارکرد انواع بزرگ تر را برای شما دارند.


8.  میز آرایش ساده و شیک برای اتاق خواب بزرگ

اگر فضای بزرگی به عنوان اتاق خواب در اختیار دارید، طبیعتا دست شما در انتخاب میز آرایش ساده و شیک بازتر خواهد بود. فراموش نکنید انتخاب یک میز آرایش ساده و شیک کوچک برای اتاق خوابی بزرگ هم به اندازه ی انتخاب انواع بزرگ آن برای اتاق خوابی کوچک به تناسب دکوراسیون فضا آسیب خواهد رساند. یک میز آرایش ساده و شیک در اتاق خوابی بزرگ می تواند سهم برجسته ای در تامین فضای ذخیره سازی شما داشته باشد.


سخن پایانی؛ به پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با بررسی میز آرایش ساده و شیک در دکوراسیون اتاق خواب رسیدیم. خوشحالیم که تا پایان همراه ما بودید. شما هم می توانید تجربیات خود را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و ادامه دهنده ی این مقاله باشید. 

خرید انواع میز آرایش ساده و شیک

در این مقاله با انواع میز آرایش ها در سبک های متفاوت دکوراسیون اتاق خواب آشنا شدیم. حال وقت آن است که به سراغ خرید یک مدل میز آرایش ساده و شیک باب میلتان بروید. با ما به مجموعه بیایید تا بهترین مدل های میز آرایش ساده و شیک بازار را ببینیم و لذت ببریم
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید