خانه آشپزخانه چیدمان آشپزخانه فوت و فن طراحی دکور کافی شاپ کوچک و شیک

فوت و فن طراحی دکور کافی شاپ کوچک و شیک

زمان مطالعه : 

9 دقیقه

خلاقیت حرف اول را در طراحی دکوراسیون داخلی یک کافی شاپ می زند. افرادی که در این صنعت موفق می شوند افراد خلاقی اند که قادر بوده اند در طراحی فضای داخلی کافی شاپ متفاوت عمل کنند.

رقابت در این حوزه بسیار بالا است و بطور ویژه وقتی صحبت از داشتن فضایی کوچک باشد، فاکتورهای زیادی تاثیرگذار خواهند بود. اگر به دنبال آشنایی با این فاکتورها هستید، در ادامه با بررسی فوت و فن های دکور کافی شاپ کوچک با ما همراه باشید.

انتخاب سبک چیدمان؛ گام اول در طراحی دکوراسیون کافی شاپ

احتمالا اولین گزینه ای که به عنوان سبک دکوراسیون دکور کافی شاپ کوچک به ذهن بسیاری از افراد می رسد، سبک مینیمال است!
بله سبک مینیمال به دلیل فضای خالی زیادی که در اختیارتان قرار می دهد و تاکید بر اصل کاربردی بودن، یکی از مناسب ترین گزینه ها خواهد بود. اما در کنار انتخاب سبک کلی، می توانید از اصول دیگر سبک ها هم کمک بگیرید تا فضایی تلفیقی و منحصربه فرد داشته باشید.

انتخاب سبک چیدمان؛ گام اول در طراحی دکوراسیون کافی شاپ

پالت رنگ؛ مهم ترین انتخاب در طراحی دکوراسیون کافی شاپ کوچک

رنگ روشن یا تیره؟ از کدام یک برای بخش بزرگی از پالت رنگ دکور کافی شاپ کوچک کمک بگیریم؟ پاسخ سوال این است که هردو می توانند گزینه های خوبی متناسب با میزان دسترسی فضای مورد نظرتان به نور طبیعی باشند. این به چه معنا است؟ اگر کافی شاپ تان دسترسی مناسبی به نور طبیعی دارد، رنگ های روشن با انعکاس نور و رنگ های تیره با جذب آن می توانند فضا را بزرگ تر و عمیق تر نشان دهند. اما اگر دسترسی به نور طبیعی محدود است، بخش بزرگ تر پالت رنگ را به رنگ های روشن اختصاص دهید. 

نورپردازی دکور کافی شاپ؛ انتخاب استراتژیک برای کافی شاپ کوچک

از ارتقای میزان دسترسی فضا به نور طبیعی که بگذریم، به نور مصنوعی می رسیم که اهمیت زیادی در جلوه ی کلی دکور کافی شاپ کوچک دارد. آنچه در این راستا اهمیت زیادی پیدا می کند، روشنایی عمومی و تاکیدی دکوراسیون است. از انتخاب عناصر روشنایی مدرن برای سقف و نورهای نقطه ای یا دیواری برای برجسته کردن دکور دیواری غافل نشوید.

نورپردازی دکور کافی شاپ؛ انتخاب استراتژیک برای کافی شاپ کوچک

آثار هنری محلی در دکور کافی شاپ کوچک

برای ایجاد فضایی شخصی سازی شده، اضافه کردن عناصر هنری محلی و سنتی یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی شما است. شاید تصور کنید این کار ایده ی خوبی برای یک دکور کافی شاپ کوچک مدرن یا مینیمال نخواهد بود، که در این صورت قراری که در ابتدای این مطلب برای کمک گرفتن از اصول دو یا چندین سبک گذاشتیم را فراموش کرده اید.

دیوارها در دکور کافی شاپ کوچک

فضای عمودی یا همان دیوارهای دکور کافی شاپ کوچک اهمیت زیادی دارند چرا که بدون ایجاد فضایی شلوغ، طراحی داخلی آن را بهبود می بخشند. نوع استفاده ای که از دیوارها می کنید، می تواند در راستای تامین فضای ذخیره سازی بیشتر یا نصب آثار دکوری باشد. شلف های دیواری همان عناصر جذابی اند که برای این کار در اختیار دارید تا شاهد نتایج خارق العاده ای باشید.

دیوارها در دکور کافی شاپ کوچک

گالری دیواری در دکور کافی شاپ کوچک

نمی توان از دکور دیواری و استفاده از فضای عمودی دکور کافی شاپ کوچک گفت و اشاره ای به گالری دیواری نداشت. فرقی نمی کند چه سبکی برای دکوراسیون محل کار خود در کافی شاپ انتخاب کرده اید، در هر صورت گالری دیواری می تواند بخش هیجان انگیزی از آن باشد. در مورد انتخاب تصاویر و تعداد آن متفاوت عمل کنید. به عنوان مثال می توانید به جای تعداد زیادی قاب عکس کوچک، دو یا سه قاب عکس نسبتا بزرگ تر با تصاویر انتزاعی یا اطلاعاتی در مورد تاریخچه ی قهوه را انتخاب کنید.

تخته سیاه در دکور کافی شاپ کوچک

رنگ مشکی به شما کمک می کند تا فضایی پیچیده و لوکس خلق کنید. یکی از راه های اضافه کردن این رنگ متفاوت به پالت رنگ دکور کافی شاپ کوچک شما، نصب تخته سیاه روی دیوار یا تکیه دادن به آن است. تخته سیاهی که می تواند برای نوشتن منوی کافی شاپ و یا اطلاعاتی هیجان انگیز در مورد نوشیدنی های مختلف یا مناسبت ها مورد استفاده قرار گیرد.

تخته سیاه در دکور کافی شاپ کوچک

عناصر دکور کافی شاپ کوچک

عناصر دکوراسیون در یک کافی شاپ کوچک اهمیت زیادی دارند چرا که در در صورت نداشتن یک طراحی بهینه، فضایی شلوغ و آشفته را برای ما به همراه خواهند آورد. اما طراحی بهینه تنها عاملی نیست که در انتخاب وسایلی همچون میز و صندلی کافی شاپ نیاز است مورد توجه قرار گیرد، تناسب سبک آنها با سبک کلی دکور کافی شاپ کوچک، رنگ و جنس و ابعاد آنها هم از مواردی اند که در ادامه باید مد نظر قرار گیرند. 

سادگی در دکور کافی شاپ کوچک

بهترین راه برای خلق یک دکوراسیون پیچیده، توجه به اصل سادگی است. این سادگی می تواند در تک تک بخش های طراحی داخلی از انتخاب عناصر دکوراسیون تا انتخاب دکور دیواری مورد توجه قرار گیرد. در مورد دکور کافی شاپ کوچک، سادگی اهمیت بیشتری هم پیدا می کند چرا که به ما کمک می کند بدون نیاز به داشتن فضایی بزرگ، یک دیزاین منحصربه فرد خلق کنیم.

سادگی در دکور کافی شاپ کوچک

سقف در دکور کافی شاپ کوچک

دیوار پنجم یا همان سقف بخشی از دکور کافی شاپ کوچک است که می تواند طراحی داخلی کافی شاپ شما را از رقیبان متمایز کند. انتخاب یک دکور مینیمال برای فضای افقی و عمودی و در ادامه یک دکور جذاب برای سقف، فضایی متعادل و رویایی خلق خواهند کرد. آویزان کردن آثار دکوری از سقف، نصب وسایل روشنایی معلق و یا استفاده از گل ها و گیاهان از جمله ایده های پیش روی شما برای سقف دکور کافی شاپ کوچک تان هستند.

جلوه ای روستیک در دکور کافی شاپ کوچک

شما ممکن است سبک هایی همچون مدرن، مینیمال یا صنعتی را برای دکور کافی شاپ کوچک خود انتخاب کرده باشید، اما فراموش نکنید همچنان جایی برای داشتن جلوه ای روستیک در آن وجود دارد. این جلوه را می توانید با اضافه کردن کتابخانه ی خانگی، میز، صندلی، شلف دیواری و یا قاب عکس هایی چوبی به دکوراسیون آن هدیه دهید.

جلوه ای روستیک در دکور کافی شاپ کوچک

سخن پایانی؛ از اینکه تا پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با بررسی فوت و فن های دکور کافی شاپ کوچک در کنار ما بودید، از شما متشکریم. شما چه ایده هایی برای ارتقای طراحی داخلی این فضا می شناسید؟ خوشحال می شویم آنها را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.





کالکشن جدید انواع صندلی مخصوص کافی شاپ

بعد از رنگ آمیزی انتخاب یک صندلی مناسب در کافی شاپ بسیار اهمیت دارد. چون مستقیما بر روی حس و حالی که برای مشتریان ایجاد میشود موثر است. به شما توصیه میکنیم حتما به وب سایت بلج سر بزنید و جدید ترین انواع صندلی مناسب کافی شاپ، از صندلی مدرن تا صندلی فلزی و چوبی و پایه بلند را با شرایط اقساط و تحویل سریع خرید کنید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید