خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب بهترین مدل شلف دیواری اتاق خواب کدام است؟

بهترین مدل شلف دیواری اتاق خواب کدام است؟

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

جا دادن وسایل و مرتب کردن آنها برای اکثریت مردم کار هیجان انگیزی نیست. اما وقتی بحث شلف دیواری باشد، اوضاع کمی فرق می کند.

در رابطه با قفسه ها انتخاب های زیادی داریم که از بینشان شلف دیواری محبوب ترین است و علتش هم مشخص است. نه تنها برای مرتب سازی وسایل اتاق خواب مناسب هستند، بلکه حتی از نگاه کردن به آن ها لذت میبریم.

از شلف دیواری برای قرار دادن کتاب، ظروف و حتی تلویزیون استفاده می شود و انواع مختلفی از آن وجود دارد که از انواع متریال هایی که بتوانید تصور کنید ساخته شده اند.

 اما سوال این است که آیا این وسیله فقط دکوری و فرمالیته است، یا یک عنصر ضروری و کاربردی در اتاق خواب است. در این مقاله به مزیت های کاربردی این شلف دیواری میپردازیم.

1. همیشه در دسترس؛ مهم ترین ویژگی شلف دیواری

از آنجایی که اساسا طراحی شده اند که بدون در باشند باعث می شوند که به راحتی به وسایلتان دسترسی داشته باشید.تصور کنید که برای استفاده از وسایلتان نیازی به گشتن یا باز کردن قفسه ها نخواهید بود چرا که جلوی چشمتان هستند.

همیشه در دسترس؛ مهم ترین ویژگی شلف دیواری

از طرفی این انتخاب را خواهید داشت که کلکلسیون وسایل محبوبتان را به نمایش عموم بگذارید.

2. خوش قیمت و اقتصادی؛ دلیل محبوبیت شلف های دیواری

خرید و نصب این شلف ها کم هزینه است. نکته مثبت این است که برای صرفه جویی ناچار به صرف نظر از زیبایی و دیزاین نیستید. حتی یکی از ایده های موجود برای طراحی آشپزخانه که بسیار مقرون به صرفه است استفاده از این شلف های دیواری به جای کابینت است که علاوه بر کم هزینه بودن خیلی کاربردی و شیک تر از کابینت های معمولی است. دسترسی راحت و بی دردسر به وسایل به هنگام آشپزی دقیقا همان چیزی است که این ایده را جذاب تر می کند.

خوش قیمت و اقتصادی؛ دلیل محبوبیت شلف های دیواری

3. ارتقای دکوراسیون اتاق خواب؛ دلیل محکمه پسند برای خرید 

در مجموع استفاده از شلف دیواری به جای انواع دیگر شلف و قفسه باعث می شود که فضا بزرگ تر و دلباز تر به نظر برسد.

ارتقای دکوراسیون اتاق خواب؛ دلیل محکمه پسند برای خرید شلف دیواری چوبی

4. شلف های دیواری مدولار و قابل استفاده در هر اتاق هستند

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که برای کدام اتاق از آن ها استفاده کنید باید بدانید که شلف های دیواری برای هر اتاقی از منزل مناسب هستند و هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کاربردی همخوانی دارند.مهم نیست که از آن ها در دست شویی استفاده شود یا اتاق خواب.هرجای منزل که آن ها را نصب کنید استفاده ی خودش را خواهد داشت و همیشه خیالتان راحت است که انتخاب خوبی داشته اید.

5. استفاده بهینه از فضای اتاق خواب

موضوع مهم همیشه این است که بتوانیم از فضا به درستی استفاده کنیم و وسایل زیادی را در فضای نسبتا کمی جا دهیم. حتی اگر منزل بزرگی دارید، صرفه جویی در فضا ایده ی بدی نیست. شلف های دیواری فقط فضای دیوار را اشغال می کنند و همچنان می توانید از فضای زمین برای کارهای دیگر استفاده کنید. مشکل شلف های دیگر دقیقا این است که فضای بیشتری اشغال می کنند. اگر این گونه مقایسه کنیم خیلی منطقی تر است که از شلف های دیواری استفاده کنیم و در فضای زیر آن ها مبل، تلویزیون، میز یا هرچیز دیگری را قرار دهیم تا این که چندین متر از فضای منزل را فدای یه کمد کنیم.

عکس شلف دیواری مدرن مخصوص اتاق خواب

برخی نکات منفی و غیر کاربردی در مورد شلف های دیواری وجود دارد. مثلا این که نمی توانید از آن ها برای نگهداری وسایل خیلی سنگین یا بزرگ استفاده کنید. از طرفی ممکن است که به این شلف ها در گذر زمان فشار وارد شود و همیشه پتانسیل سقوط در مورد آن ها وجود دارد که در رابطه با کودکان می تواند خطرناک باشد.

اما با وجود تمام این ها نکات مثبت و منفی را که در کنار یکدیگر قراردهیم به این نتیجه میرسیم که این آیتم فقط جنبه ی تزیینی ندارد و میتوانیم در مورد آن مثل هر وسیله ضروری دیگری مثل تخت، کمد یا کابینت تصمیم بگیریم. به ویژه باید توجه داشته باشیم که برای نصب شلف های دیواری نیازی به در نظر گرفتن یک فضای به خصوص نیست و تقریبا همه جای منزل و اتاق ها قابل نصب هستند.

از این که تا پایان این مقاله با ما در وب سایت پیت کت همراه بودید از شما سپاس گزاریم. و امیدوارم نظرات و تجربیات خود را در استفاده از شلف دیواری و خرید آن با ما در بخش نظرات در میان بگذارید 

کالکشن برتر شلف دیواری سال

در فروشگاه آذین بند، می توانید جدید ترین و بهترین مدل های شلف دیواری بازار را مشاهده و خرید کنید. مهم‌ترین نکته، فروش مستقیم آذین بند و حذف واسطه‌ها است که باعث پایین‌آمدن قیمت محصولات شده است. ارائه گارانتی مکتوب، خرید قسطی و ارسال رایگان به سراسر کشور از امکاناتی است که آذین بند برای مشتریان خود به‌وجود آورده. برای دریافت مشاورۀ خرید همین حالا وارد وب سایت آذین بند شوید.
برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید