خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب نکاتی که قبل از خرید کمد لباس جدید باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید کمد لباس جدید باید بدانید

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

کمد لباس به دلیل سهم قابل توجهی که در تامین فضای ذخیره سازی مورد نیاز ما در اتاق خواب مان دارد، یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون است.

 یک انتخاب درست در این زمینه می تواند تا سال ها ما را از روبه روشدن با فضایی آشفته حفظ کند. اما برای رسیدن به این انتخاب مناسب، چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟ در این مقاله با نکاتی که قبل از خرید کمد لباس جدید باید بدانید، آشنا خواهید شد. اگر قصد خرید این عنصر کاربردی دکوراسیون اتاق خواب را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.


تعیین میزان بودجه برای خرید کمد لباس جدید

قبل از هر چیز میزان بودجه ای که می توانید برای خرید کمد لباس جدید کنار بگذارید، را تعیین کنید. چرا که شما در زمان خرید با گزینه های زیادی پیش روی خود مواجه خواهید شد، درنتیجه اولین کاری که نیاز است انجام دهید محدود کردن گزینه های روی میز خواهد بود. تعیین میزان بودجه اولین و تاثیرگذارترین کاری است که می توانید در این راستا انجام دهید. 


جنس کمد لباس جدید

ام دی اف یا چوب؟ کمدهای ساخته شده از کدام یک از این دو، انتخاب مناسب تری برای شما هستند؟ شاید تصور کنید چوب همیشه بهترین گزینه برای افراد است، این درحالی است که پاسخ این سوال متناسب با انتظاری که از سبک کمد لباس جدید، تنوع رنگ و طرح آن و قیمت آن دارید می تواند متفاوت باشد. 

کمد لباس جدید

از آنجا که در دو دهه گذشته شاهد ارتقای قابل توجه کیفیت ام دی اف بوده ایم و از طرف دیگر تنوع رنگ و طرح بالاتر و قیمت منطقی تری دارد، یک کمد لباس جدید ساخته شده از ام دی اف انتخاب مناسب تری برای افرادی که به دنبال عنصری بادوام و مدرن اند، خواهد بود. از طرف دیگر اگر از علاقه مندان به سبک دکوراسیون کلاسیک هستید، این کمد لباس چوبی خواهد بود که به نحو بهتری نیاز شما را رفع خواهد کرد. 


سبک کمد لباس جدید

سبک کمد لباس جدید را بر اساس سبک کلی دکوراسیون منزل و اتاق خواب انتخاب می کنند اما این یک باید نیست و اگر اهل جسارت به خرج دادن در طراحی چیدمان منزل هستید می توانید متفاوت رفتار کنید. اگر به دنبال ست کردن عناصر دکوراسیون با یکدیگر هستید، قطعا یک کمد لباس جدید مدرن همان چیزی است که برای چیدمان منزل تان نیاز دارید اما اگر به دنبال تبدیل کمد لباس جدید تان به نقطه ی کانونی یا عنصری برجسته اید، می توانید کمدی با جلوه ای کلاسیک، مینیمال یا بوهمین را به چیدمان منزل تان اضافه کنید.


رنگ کمد لباس جدید

کمدهای لباس یا در رنگ هایی خنثی همچون سفید و مشکی یا با جلوه چوب و طیف های مختلف رنگ قهوه ای عرضه می شوند. همه این رنگ ها قدرت سازگاری بالایی با پالت های رنگ مختلف دارند اما اگر به دنبال بخشیدن جلوه ای مینیمال به چیدمان منزل تان هستید، یک کمد لباس جدید در رنگی خنثی ترجیحا سفید انتخاب منطقی تری خواهد بود. از طرف دیگر طیف های مختلف رنگ قهوه ای جلوه ای کلاسیک و باشکوه تر برای شما فراهم می کنند.

کمد لباس جدید لولایی 


طراحی کمد لباس جدید

ابعاد و نوع فضای ذخیره سازی ای که کمد لباس جدید در اختیارتان قرار می دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی مناسب برای اتاق خواب شما به نوع و اندازه لباس، کفش، کیف و دیگر وسایلی که می خواهید در آن قرار دهید، بستگی دارد. اغلب کمدهایی که ترکیبی از قفسه ها، کشوها و البته بخشی برای آویزان کردن لباس ها را فراهم می کنند، قادر به رفع نیازهای مختلف شما خواهند بود.

طراحی کمد لباس جدید


کمد لباس جدید مدرن

اگر به دنبال یک کمد لباس جدید هستید که با سبک های دکوراسیون مختلف انطباق پیدا کند و بعدا بتوانید بدون نگرانی چیدمان اتاق خواب تان را تغییر دهید، کمد لباس جدید مدرن همان چیزی است که نیاز دارید. این کمد لباس دست شما را در به روز رسانی دکوراسیون منزل به شیوه های مختلف باز می گذارد.

کمد لباس جدید مدرن


کمد لباس جدید کلاسیک

یکی از اولین گزینه های پیش روی شما برای داشتن یک دکوراسیون باشکوه و کلاسیک، اضافه کردن عناصر چوبی همچون یک کمد لباس جدید چوبی به چیدمان منزل تان است. البته طراحی این کمد کلاسیک نیاز نیست الزاما پر از جزئیات باشد، چرا که سادگی بهترین راه پیچیدگی بخشیدن به دکوراسیون است.


کمد لباس جدید برای اتاق خواب کوچک

اگر به دنبال خرید یک کمد لباس جدید برای اتاق خوابی کوچک هستید، کمد لباس درب ریلی بهترین گزینه ی پیش روی شما خواهد بود چرا که با طراحی بهینه ای که دارد، بیشترین استفاده را از فضایی که به خود اختصاص می دهد دارد و فضای ذخیره سازی زیادی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین انواعی از آن که یک آینه ی قدی در ساخت شان استفاده شده است، گزینه های مناسب تری خواهند بود چرا که آینه ها اتاق را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهند. 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کمد لباس ریلی برای استفاده بهینه از اتاق خواب 

کمد لباس جدید برای اتاق خواب کوچک


کمد لباس جدید برای اتاق خواب بزرگ

در انتخاب کمد لباس جدید برای یک اتاق خواب بزرگ دست شما بازتر خواهد بود. قبل از خرید، ابعاد فرضی کمد لباس را روی کف اتاق درنظر بگیرید تا از تناسب آن با ابعاد فضا مطمئن شوید. خرید یک کمد لباس جدید کوچک برای یک اتاق خواب بزرگ باعث خالی و بی روح به نظر رسیدن اتاق می شود و همچنین به دلیل تامین نکردن فضای ذخیره سازی مورد نیاز شما محیطی آشفته برای تان به همراه می آورد.

کمد لباس جدید برای اتاق خواب بزرگ
سخن پایانی؛ از اینکه در این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت همراه ما بودید، از شما متشکریم. امیدواریم با مورد توجه قرار دادن این موارد به خریدی رضایت بخش برسید. شما هم می توانید تجربیات خود از خرید کمد لباس جدید را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و ادامه دهنده ی این مقاله باشید.

کالکشن 1400 (جدید) کمد لباس

با ما در این کالکشن همراه باشید تا بهترین و جدیدترین مدل های کمد لباس درب ریلی و لولایی آشنا شوید و به راحتی آنلاین خرید کنید
برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید