خانه دکوراسیون پذیرایی وسایل پذیرایی 10 مدل پرطرفدار از جالباسی فانتزی

10 مدل پرطرفدار از جالباسی فانتزی

زمان مطالعه : 

12 دقیقه

اگر به دنبال داشتن یک دکوراسیون متمایز و منحصربه فرد هستید، از توجه به جزئیات غافل نشوید. یکی از این جزئیات تاثیرگذار جالباسی ای است که به دکوراسیون منزل خود اضافه می کنید. 

عنصری جذاب که فضای ذخیره سازی متفاوتی در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال متناسب با سبکی که دارد حس و حال چیدمان منزل شما ارتقا می بخشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مدل پرطرفدار از جالباسی فانتزی بپردازیم. اگر به دنبال ایده هایی ساده و ارزان برای به روزرسانی چیدمان اتاق نشیمن تان هستید، با ما همراه باشید.


1. جالباسی فانتزی چوبی

اگر به دنبال داشتن جلوه ای باشکوه در دکوراسیون منزل تان هستید، اضافه کردن عناصر چوبی یکی از اولین گزینه های پیش روی شما است. در میان عناصر مختلف، جالباسی فانتزی چوبی با وجود اینکه بخش کوچکی از فضا را به خود اختصاص می دهد، می تواند تبدیل به نقطه کانونی در یک دکوراسیون مدرن یا مینیمال شوند. از طرف دیگر یک جالباسی فانتزی چوبی در چیدمانی کلاسیک، سهم قابل توجهی در حفظ انسجام و تعادل وسایل دکوراسیون اتاق نشیمن خواهد داشت. 

جالباسی فانتزی چوبی


2. جالباسی فانتزی فلزی

شاید تصور کنید جالباسی فانتزی فلزی صرفا گزینه مناسبی برای یک دکوراسیون صنعتی است. هرچند جالباسی فانتزی فلزی انتخاب مناسبی برای حفظ انسجام اتاقی با سبک دکوراسیون صنعتی است اما این به معنای محدود بودن کاربردش به این فضا نیست. این عنصر کاربردی همچنین گزینه ی خوبی برای افرادی است که به دنبال اضافه کردن عنصری متفاوت و برجسته به دکوراسیون اتاق خواب مدرن یا مینیمال خود هستند. 

جالباسی فانتزی فلزی


3. جالباسی فانتزی ام دی اف

عناصر دکوراسیون ساخته شده از ام دی اف مدت ها است در صدر لیست افراد قرار گرفته اند و دلیل آن هم به ماندگاری بالا، قدرت سازگاری بالا با انواع سبک های دکوراسیون، تنوع بالا در طرح و رنگ و البته قیمت منطقی است. جالباسی فانتزی ام دی اف هم از این قضیه مستنثی نبوده است. از میان مزایایی که در بالا برای ام دی اف به آنها اشاره شد، سازگاری بالای آن با سبک های مختلف اهمیت زیادی در مورد جالباسی فانتزی پیدا می کند. بله جالباسی فانتزی ای که از ام دی اف ساخته شده است، می تواند جلوه ای چوبی و کلاسیک یا ساده و مینیمال داشته باشد. 

جالباسی فانتزی ام دی اف


4. جالباسی فانتزی دیواری 

اگر یک اتاق خواب کوچک در اختیار دارید و با کمبود فضای ذخیره سازی در آن روبه رو هستید، یک جالباسی فانتزی دیواری دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. در فضاهای کوچک نیاز است تمرکز را بر استفاده از فضای عمودی اتاق بگذارید و یک جالباسی فانتزی دیواری به خوبی این کار را برای شما انجام می دهد. اگر نمی خواهید از جالباسی فانتزی دیواری روی دیوارهای اتاق خواب تان استفاده کنید، جالباسی فانتزی هایی که برای قرارگرفتن پشت در اتاق خواب طراحی شده اند، کمک بگیرید تا فرصت استفاده از انواع دکورهای دیواری را داشته باشید.


5. جالباسی فانتزی ایستاده

اگر یک اتاق خواب بزرگ در اختیار دارید، گزینه های متنوعی برای تامین فضای ذخیره سازی تان پیش روی شما خواهد بود اما یک جالباسی فانتزی ایستاده در کنار تامین این نیاز شما، جلوه ای منحصربه فرد هم به چیدمان آن خواهد بخشید. اگر به دنبال تبدیل آن به نقطه ی کانونی در دکوراسیون اتاق هستید، از جالباسی ای در رنگی برجسته تر از رنگ غالب در پالت رنگ استفاده کنید.


6. جالباسی فانتزی در پذیرایی خانه

شاید استفاده از جالباسی فانتزی را منحصر به دکوراسیون اتاق خواب منزل بدانید و این احتمالا به خاطر محدود بودن طرح هایی است که از یک جالباسی فانتزی در ذهن خود دارید. این در حالی است که امروزه این عنصر جذاب در سبک ها و طرح هایی متنوع و مدرن عرضه می شود و این نکته از آن گزینه ای مناسب برای دکوراسیون بخش های مختلف فضای زندگی ما از جمله پذیرایی خانه ساخته است.


7. جالباسی فانتزی کودک

اتاق کودکان از جمله بخش هایی از منزل است که همیشه در آن با کمبود فضای ذخیره سازی روبه رو هستیم و این موضوع باعث وجود جلوه ای آشفته در چیدمان آن می شود. اگر به دنبال اضافه کردن عنصری به دکوراسیون اتاق خواب کودک تان هستید که هم فضای ذخیره سازی قابل توجهی دراختیارتان قرار دهد و هم تبدیل به عنصری هیجان انگیز و برجسته در چیدمان آن شود، جالباسی فانتزی کودک از بهترین گزینه های روی میز برای شما خواهد بود. 

جالباسی فانتزی کودک


8. جالباسی فانتزی بوهمین

سبک دکوراسیون بوهمین طرفداران زیادی در بین نوجوانان و جوانان پیدا کرده است و خبر خوب اینکه برای اضافه کردن حس و حال سبک بوهمین به دکوراسیون اتاق خواب تان نیاز به تغییر کامل آن نیست، بلکه حضور چند عنصر با طراحی ای بوهمین تا حد زیادی شما را به نتیجه ی مورد نظرتان خواهد رساند. جالباسی فانتزی بوهمین ای که به دنبال آن هستید را می توانید در بین انواع چوبی با جلوه ای قدیمی پیدا کنید.

جالباسی فانتزی بوهمین


9. جالباسی فانتزی مدرن

بخش قابل توجهی از ما سبک مدرن یا معاصر را برای منازل خود انتخاب کرده ایم و این به معنی انتخاب عناصر دکوراسیونی در سبک مدرن است. جالباسی فانتزی مدرن هم یکی از آنها است که هم جلوه مدرن چیدمان منزل تان را ارتقا می بخشد و هم با طراحی بهینه  خود بدون اینکه بخش زیادی از فضا را به خود اختصاص دهد، فضای ذخیره سازی برجسته ای برای شما فراهم می کند.


10. جالباسی فانتزی چندمنظوره کم جا

آخرین نمونه از جالباسی فانتزی ای که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم، جالباسی فانتزی چندمنظوره کم جا است که انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک یا مینیمال است. این عنصر کاربردی علاوه بر تامین فضای ذخیره سازی مورد نیاز شما، نقش جاکفشی را هم برای شما ایفا می کند. اگر به دنبال تبدیل آن به عنصری برجسته در دکوراسیون اید، از انواعی که دارای آینه های قدی اند کمک بگیرید چرا که این آینه ها فضا را بزرگ تر و روشن تر هم نشان می دهند. این نوع از جالباسی فانتزی، را می توانید به چیدمان بخش ورودی منزل و یا اتاق خواب اضافه کنید. 


خوشحالیم که تا پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با ما همراه بودید. شما هم می توانید ایده های خود را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و ادامه دهنده ی این مقاله باشید.

1

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • SpringGirl
    04 آبان 00

    عالیه جالباسی تو خونه نداشته باشی هیچی انگار نداری از ایده اخر که مینیمال بود خیلی خوشم اومد هم برای تغییر دکوراسیون مناسب تره و هم برای جابه جایی

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید