خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب معرفی و بررسی تختخواب دوطبقه

معرفی و بررسی تختخواب دوطبقه

زمان مطالعه : 

4 دقیقه

شاید شنیدن نام تختخواب دونفره در اولین لحظه برای بیشتر بزرگسالان فقط یادآور دوران خاطره‌انگیز خدمت سربازی و خوابگاههای دانشجویی و برای بسیاری از کودکان نیز تحریک کننده‌ی حس ماجراجویی و عاملی برای هیجان باشد.

تخت خواب های دو طبقه امروزه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و متفاوتی ارائه می شوند که در بسیاری از موارد شباهتی به آن تختهای کهنه فلزی موجود در خوابگاه ها و یا فیلم های قدیمی ندارد.

 همانطور که احتمالاً حدس زده اید مهمترین حسن تخت خواب دوطبقه ( و احتمالاً دلیل طراحی اولیه آن) جدا از جذابیت هایش، استفاده بهینه از فضاهای محدود در اتا خواب های کوچک امروزی است. خیلی از ما ممکن است در زمان طراحی دکوراسیون خانه خود وقتی به اتاق خواب رسیدیم، پا پس کشیده باشیم. با این بهانه که اتاق خواب ما کوچک است و نمی توانیم از آن بهترین استفاده را ببریم. اما این موضوع آن چنان که فکر می کنیم سخت نیست. راه های متفاوتی مانند استفاده از انواع تخت خواب دو طبقه یا حتی تخت خواب مهمان و میزبان وجود دارد. اگر دوست دارید درباره چیدمان اتاق خواب های کوچک بیشتر بدانید تا بتوانید بهترین دکوراسیون را برای خود طراحی کنید به شما توصیه می کنیم به مقاله " راهنمای چیدمان اتاق خواب های کوچک " ما مراجعه کنید. 


​​​​​​​امروز در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی مزایا و معایب تخت خواب دو طبقه بپرازیم. اگر با ما در ادامه همراه باشید تا پایان این مقاله شما می توانید به سوالاتی مانند آیا انتخاب تخت خواب دو طبقه برای اتاق خواب ما انتخاب مناسبی است؟ در مورد خرید این نوع تخت خواب ها به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ پاسخ دهید تا بتوانید یک تصمیم هوشمندانه برای دکوراسیون اتاق خواب دونفره خود بگیرید. 

معرفی و بررسی تختخواب دوطبقه

کیفیت نامناسب تولید احتمالا بزرگترین خطری است که خریدار یک تختخواب دوطبقه را تهدید میکند


در واقع این اولین واقعیت است که پیش از فکر کردن به تهیه یک تخت خواب دو طبقه برای اتاق خواب فرزندان خود باید بدانید که اگر با کیفیت خوب و اتصالات مناسب و محکم تولید نشده باشد عمر مفید بسیار کمی خواهد داشت و در عین حال می تواند بسیار خطرآفرین باشد.

معرفی و بررسی تخت خواب دوطبقه


اما پیش از آنکه به طور کلی تخ تخواب دوطبقه را از لیست انتخاب ها وسایل اتاق خواب فرزندانتان کنار بگذارید باید این خبر خوش را به شما بدهیم که خوشبختانه آنچه که در این محصول و دیگر محصولات شرکت های معتبر و تخصصی مثل فروشگاه اینترنتی بلج یا حتی مجموعه مبل و میز  لحاظ شده است استفاده از اتصالات و نگهدارنده های استاندارد، بزرگ و محکم در ساخت و ایجاد دیواره های ایمن و بی خطر نسبت به دیگر محصولات متفرقه موجود در بازار است که امنیت را برای کودکان فراهم میکند.

تخت دو طبقه کشویی نوجوان

 طبق آنچه که امروز در بازار مشاهده می کنیم، بیشتر تولیدکنندگان از مواد اولیه با کیفیت پایین از جمله نئوپان و اتصالات و نگهدارنده های بی نام و نشان و بی کیفیت استفاده می کنند، همچنین پله هایی با میله های فلزی را به کار می برند که در طولانی مدت با خمیدگی و شکستگی مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: معایب خطر آفرین نئوپان که هرگز نشنیده بودید 

در حالی که پله های مناسب  برای یک تختخواب دوطبقه به عقیده کارشناسان باید از قطری معقول و نسبتا زیاد از جنس ام دی اف باشد که در محصولات بلج به دقت لحاظ شده است. اما سوال این جاست که چرا بهتر است تخت خواب دو طبقه از جنس ام دی اف ساخته شود. اگر دوست دارید پاسخ این سوال را پیدا کنید به شما پیشنهاد می کنیم به مقاله تمام نکاتی که درباره ام دی اف و برند های ام دی اف باید بدانید مراجعه کنید

معرفی و بررسی تخت خواب دوطبقه


در این تخت خواب های دوطبقه علاوه بر در نظر گرفتن مسائل امنیتی مذکور از قسمت زیرین بعنوان کشو استفاده شده است که همین مزیت علاوه بر استفاده بیشتر از فضا به استحکام و امنیت تخت نیز می افزاید. در واقع یک دراور کشودار بسیار محکم تر از یک چهارپایه ام.دی.اف عمل می کند و در عین حال چون در میانش کشوها تعبیه شده اند استحکام بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: تخت خواب دو طبقه بهتر است یا تخت خواب مهمان و میزبان؟ 

در تخت خواب دوطبقه بلج، برای امنیت تخت بالایی گاردی محکم و در بخش پایین نیز از کمد در طراحی استفاده شده است که با دیواره های محکم نقش ستونی بزرگ و امن را در محصول ایفا میکند.

امیدواریم تمام نکاتی که در این مقاله از تیم تحریریه مجله پیت کت با یکدیگر مرور کردیم به شما در تصمیم گیری و نهایتا خرید یک تخت خواب دوطبقه خوب و با کیفیت کمک کند. همچنین شما هم اگر تجربه، نظر، یا سوالی در خصوص استفاده از تختخواب دوطبقه دارید خوشحال می شویم اگر با ما در میان بگذارید.



جدیدترین کالکشن انواع تخت خواب دو طبقه 2020

در این مجموعه شما با بی نظیر ترین مدل های تخت خواب دو طبقه آشنا خواهید شد که تا به حال هیچ جا ندیده بود و به آسانی آب خوردن می توانید مدل باب میلتان را پیدا کنید و به سرعت سفارش دهید تا هر کجای ایران که هستید بصورت کاملا رایگان برای شما ارسال شود. همچنین هر کدام از مدل های این کالکشن را که بخواهید می توانید بصورت اقساطی تا 24 قسط بخرید و از محصولتان لذت ببرید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید