خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب 10 ایده فوق العاده لوکس برای اتاق خواب لاکچری

10 ایده فوق العاده لوکس برای اتاق خواب لاکچری

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

چه چیزی خوابیدن در اتاق یک هتل لوکس را تبدیل به تجربه ای رویایی می کند؟ 

احتمالا بهترین افرادی که بتوانند در رسیدن به پاسخ این سوال به ما کمک کنند، طراحان داخلی این نوع هتل ها هستند. در این مقاله به این موضوع از دید طراحان داخلی نگاه کرده ایم و ایده هایی جذاب و کاربردی برای رسیدن به آن حس و حال در دکوراسیون اتاق خواب تان فراهم کرده ایم. در ادامه با 10 ایده ی فوق العاده لوکس برای اتاق خواب لاکچری با ما همراه باشید.

1. روتختی و سرویس ملحفه در اتاق خواب لاکچری

اجازه دهید کار خود را با این عناصر کوچک در دکوراسیون اتاق خواب شروع کنیم که می توانند تاثیرات بزرگی بر جلوه ی آن بگذارند. شاید با خود تصور کنید که اما در اتاق های هتل که از روتختی و سرویس ملحفه های ساده استفاده می شود! 

روتختی و سرویس ملحفه در اتاق خواب لاکچری

خب نکته دقیقا همین جاست! طراحان داخلی در طراحی این هتل های لوکس اغلب به این اصل که سادگی نهایت پیچیدگی است، اعتقاد دارند. شما هم برای داشتن یک اتاق خواب لاکچری رنگی خنثی یا گرم و طرحی ساده را انتخاب کنید و از راه های دیگری که در ادامه به آنها می پردازیم به دکوراسیون اتاق خواب تان جان ببخشید.

2. پالت رنگ ملایم و آرامش بخش برای اتاق

در بالا به استفاده از رنگ هایی ملایم و خنثی برای روتختی و سرویس ملحفه اشاره شد اما این پایان ماجرا نیست. در دیگر بخش های پالت رنگ اتاق خواب لاکچری هتل ها هم شاهد حضور رنگ های خنثی همچون سفید و خاکستری و همچنین رنگ های گرم و زمینی همچون قهوه ای و طلایی هستیم. چرا که طراحان داخلی به تاثیر منفی برخی از رنگ های برجسته همچون بنفش و قرمز بر کیفیت خواب به خوبی واقف هستند.

پالت رنگ ملایم و آرامش بخش برای اتاق خواب لوکس

3. جزئیات در اتاق خواب لاکچری

تا به اینجا از رنگ های خنثی و سادگی گفتیم، اما جز سادگی چه چیزی است که فضای اتاق هتل را لوکس و جذاب می کند؟ بله اینجاست که جزئیات وارد عمل می شوند. جزئیاتی همچون جنس یا بافت عناصر دکوراسیون. انتخاب عناصر دکوراسیون چوب یا طرح چوب و وسایلی با روکش مخمل، چرم یا دیگر موارد مشابه با طرحی ساده و رنگی گرم از جمله ی این جزئیات برای یک اتاق خواب لاکچری هستند. 

اتاق خواب لاکچری

4. شخصی سازی دکوراسیون اتاق خواب

در این بخش می خواهیم از نکته ای بگوییم که امکان رعایت آن در اتاق هتل وجود ندارد. شخصی سازی همان چیزی است که اتاق های هتل از حضور آن محروم هستند و خب با توجه به کاربردی که دارند طبیعی است. اما شما دلیلی ندارد اتاق خواب لاکچری خود را از حضور هر آنچه که لبخند به روی لبان شما می آورد محروم کنید. این می تواند یک گالری دیواری از عکس های خانوادگی و یا گلدان گل مورد علاقه ی شما باشد. 

5. آباژور ایستاده در اتاق خواب لاکچری

آباژورها نقش برجسته ای در تعدیل لایه بندی روشنایی فضا دارند. هتل ها اغلب از یک آباژور ایستاده چوبی یا فلزی برای خلق فضایی رمانتیک و البته اضافه کردن روشنایی کاری به دکوراسیون اتاق کمک می گیرند. در واقع برخلاف اغلب ما که تاکیدمان بر روشنایی عمومی اتاق مان است، روشنایی عمومی سهم کمی در اتاق خواب لاکچری هتل دارد و تمرکز بر روشنایی کاری و تاکیدی( همچون نورهای نقطه ای) است. 

آباژور ایستاده در اتاق خواب لاکچری

6. سرویس خواب لمسه برای اتاق خواب لاکچری

نمی توان از بزرگ ترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب غافل شد. در بین سرویس خواب های با استایل مختلف، بعد از سرویس خواب چوب، این سرویس خواب لمسه است که از جمله نمونه های پرکاربرد در اتاق خواب لاکچری هتل های لوکس هستند. سرویس خواب هایی که بدون داشتن دیزاینی شلوغ و صرفا با طراحی ظریف خود، جلوه ای لوکس به فضا می بخشند. 

سرویس خواب لمسه برای اتاق خواب لاکچری

7. کمد لباس درب ریلی در اتاق خواب لاکچری

قطعا تامین فضای ذخیره سازی کافی برای اتاق خواب لاکچری شما اهمیت بیشتری نسبت به اتاق هتل پیدا می کند. با این حال در اغلب هتل های لوکس از کمد لباس درب ریلی استفاده شده است تا هم استفاده ی بهینه ای از فضا داشته باشد، هم فضای ذخیره سازی قابل توجهی فراهم شود و هم جلوه ای مدرن به اتاق دهد. یک کمد لباس درب ریلی می تواند به تنهایی پاسخگوی نیاز شما به فضای ذخیره سازی برای وسایل مختلف تان باشد. به شما توصیه می کنیم اگر میخواهید برای اتاق خواب خود کمد ریلی تهیه کنید حتما به سایت بلج برای دیدن مدل های کمد ریلی سر بزنید. به احتمال زیاد در همین ابتدا خرید خود را انجام خواهید داد

8. اضافه کردن رنگ مشکی به پالت رنگ

هرجا صحبت از ایجاد جلوه ای لوکس باشد، قطعا از رنگ مشکی هم گفته خواهد شد. رنگی برجسته که پیچیدگی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب لاکچری می بخشد. حتما شما هم به حضور این رنگ در اتاق های هتل های لوکس در ابعاد مختلف دقت کرده اید. شما می توانید برای شروع از آن برای رنگ آمیزی یکی از دیوارهای اتاق خواب تان کمک بگیرید. اگر به دنبال بهترین مکمل برای آن هستید، از رنگ سفید و دیگر رنگ های خنثی غافل نشوید. 

اتاق خواب لاکچری با رنگ مشکی​​​​​​​

9. میز کنسول چوبی در اتاق خواب لاکچری

در اتاق های هتل سعی بر حذف عناصر دکوراسیون غیر ضروری است اما این اتفاق نه تنها در مورد میز کنسول نیفتاده است، بلکه تقریبا در تمام آنها تبدیل به نقطه ی کانونی دکوراسیون شده است. باز هم تمرکز بر سادگی طرح و استایل است اما میز کنسول چوبی بر دیگر انواع آن اولویت دارد. شما هم می توانید از این عنصر یک نقطه ی کانونی در اتاق خواب لاکچری خود بسازید.چگونه؟ با قرار دادن تلویزیون یا گالری دیواری روی دیوار بالای آن و قرار دادن آینه ی قدی و آباژور در دو طرف آن.

10. انتخاب تشک مناسب

بله بخش قابل توجهی از خواب راحتی که در این اتاق های لوکس تجربه کرده ایم، به تشک تخت خواب برمی گردد. رایج ترین نوع تشکی که در این فضاها استفاده می شود، تشک مموری فوم است. این تشک ها فضایی بسیار راحت برای خواب شما فراهم می کنند، قدرت سازگاری بالایی با نحوه ی خوابیدن متفاوت افراد همچون به کنار یا به شکم دارند، جابجایی های فرد در حین خواب را در طول تشک منتقل نمی کنند و همچنین از بروز دردهای جسمانی جلوگیری می کند. 

سخن پایانی؛ خوشحالیم که تا پایان این مقاله از مجله ی تخصصی دکوراسیون پیت کت با عنوان 10 ایده ی فوق العاده لوکس برای اتاق خواب لاکچری، در کنار ما بودید. شما از چه ایده هایی برای خلق فضایی لوکس در دکوراسیون اتاق خواب تان استفاده کردید؟ می توانید آنها را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. 

کالکشن جدید سرویس خواب لمسه 2022

در این مقاله از مجله پیت کت آموختیم که مهم ترین عنصر اتاق خواب سرویس خواب است و یکی از لوکس ترین انواع سرویس خواب هم مدل های لمسه دار هستند. پس به شما پیشنهاد میکنیم حتما مدل های مجموعه بلج را با دقت ببینید و بررسی کنید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید